Київ - столиця незалежної України
  • 17.03.2015
    Грузовые перевозки по Украине

    Для развития любой экономики страны, как и мира в целом, все более актуальным становится вопрос перемещения грузов. Организация и процесс доставки груза в пункт назначения, называется перевозкой грузов, или грузоперевозки. Важным...
    [Читать далее]

  • 01.07.2014
    Как забронировать гостиницу в Киеве?

    Если путешествуя по миру, вы решили отдать свое предпочтение Киеву, то вам нужно определиться в какой гостинице вы остановитесь, для этого воспользуйтесь бронированием гостиницы. Бронирование гостиниц сэкономит ваше время,...
    [Читать далее]

  • 13.04.2014
    Політична боротьба

    Політична боротьба на міському рівні впродовж 90-х pp. визначалася своїм драматизмом. У березні 1992 головою Київської міськдержадміністрації та представником Президента України в Києві став колишній голова Подільської...
    [Читать далее]

Последние публикации
Визначні пам'ятки Києва

Набережне шосе

Набережне  шосе

Проходить вздовж берега Дніпра від Володимирського узвозу до бульвару Дружби народів. Прокладалося у 1849-53 спочатку до Дніпровського узвозу, паралельно зі спорудженням Ланцюгового мосту через Дніпро. Являло собою стратегічний шлях, що поблизу мосту був прикритий спеціальними фортифікаційними спорудами – Подільським верком (баштою з проїзною брамою безпосередньо на шосе, не збереглася) та підпірними стінами в схилі Дніпра (одна З них нині с основою Зеленого театру). В травні 1861 по шосе проходила жалібна процесія з труною Т.Г. Шевченка. На початку XX ст. магістраль набула сучасної довжини. До берегової смуги вздовж Н.ш. спочатку прилучалися пристані та купальні. В 1935-38 на частині шосе біля Поштової площі споруджено гранітну набережну (архітектор В.О. Осьмак), у 80-х pp. XX ст. її продовжено до кіпця шосе.

По всій трасі Н.ш. організовано трамвайний рух. Оскільки магістраль проходить безпосередньо під дніпровськими схилами, його забудова займає лише невеликий відрізок із непарного боку – до Пішохідного мосту через Дніпро. Вона складається з технічних споруд Київського водогону та міського трамваю. Будинок №4 є оригінальною пам’яткою дерев’яної архітектури (оздоблення архітектор А.К. Геккер, 1878). Будинок №2 у стилі модерн (1903-1907) – первісно дизель-моторна станція трамваю, після реконструкції – офісне приміщення управління електротранспорту. На шосе виходить пам’ятник Магдебурзькому праву, біля якого традиційно відбувається освячення води на православні свята. Наприкінці магістралі влаштовано Наводницький парк, у якому встановлені пам’ятник засновникам Києва та пам’ятник ватажкові червоного козацтва В.М. Примакову (скульптор Ф.А. Коцюбинський, архітектор І.Л. Шмульсон, 1970).

/>

Читайте так же:

    Комментарии запрещены.