Київ - столиця незалежної України
  • 02.04.2021
    Київська Русь

    Київська Русь — державне утворення слов’ян, яке існувало з IX до XIII століття на території, що охоплювала в часи найбільшої могутності територію від Балтійського моря на півночі до Чорного моря на півдні, і від верхів’їв...
    [Читать далее]

  • 02.04.2021
    Кий, Щек, Хорив та сестра їх Либідь (приблизно 5 ст. н.е)

    Згідно «Повісті временних літ» Нестора Літописця, Кий, Щек та Хорив були головами полянських родів. Троє братів побудували місто і нарекли його на честь старшого брата. [Читать далее]
    [Читать далее]

  • 02.04.2021
    Київ, столиця України

    Київ — столиця України, головний політичний, соціально-економічний, транспортний та науковий центр країни. Є окремою адміністративно-територіальною одиницею, не входить до складу Київської області. В Києві знаходяться...
    [Читать далее]

Патона міст

Патона  міст

Зведений приблизно на місці колишнього наведення тимчасових наплавних мостів — "наводницької" переправи. Первісний проект капітального мосту складено^ще до війни, тоді ж влаштовано опори, збудовано один прогін. Німецькі окупанти підірвали опори, які вдалося відновити. Остаточне спорудження здійснено у повоєнні роки. Провідну роль в проектуванні та будівництві мосту відіграв Є.О. Патон. У складанні проекту брали участь також інженер В. Киреєнко, архітектори Б. Приймак, В. Ладний та ін. фахівці тресту "Проектстальконструкція", Ін-ту електрозварювання, "Київпроекту", Дніпропетр. з-ду ім. Бабушкіна. Довжина багатопрогінного моста 1543 м. Вперше в світі міст такого масштабу спорудили з суцільнозварних конструкцій. При будуванні застосовано раціональний спосіб монтажного стику між окремими блоками ("патонівський стик"), що значно полегшило зварювальний процес. В’їзд на міст з правого берега Дніпра оформлено пропілеями доричного ордера, а з лівого — двома колонами заввишки 10 м. На правому березі біля мосту влаштовано першу в Києві транспортну розв’язку за схемою "листя конюшини". Загальний вигляд мосту справляє враження монументальності й урочистості. Проїжджа частина — сталезалізобетонна, складається з металевих поперечних балок та монолітної залізобетонної плити. Перила прикрашено художнім чавунним литвом. Ширина проїжджої частини з трамвайними коліями — 21 м, бічні тротуари — завширшки 3 м, проїжджу частину відокремлено від тротуарів відбійниками. Урочистого відкриття, мосту відбулося 1953, в грудні того ж року міст названо ім’ям Є.О. Патона.

/>
  • 02.04.2021
    Видубицький монастир

    Видубицький монастир — древній монастир в Києві. Монастир був побудований між 1070 і 1077 роками Всеволодом Ярославовичем, сином Ярослава...
    [Читать далее]

  • 02.04.2021
    Відбудова

    Перші повоєнні роки поначені інтенсивною відбудовою зруйнованого міста. У січні 1944 р. до столиці УРСР повернулися керівні державні і партійні...
    [Читать далее]

  • 02.04.2021
    Доба визвольних змагань

    У часи визвольних змагань Київ став центром боротьби українського народу за поновлення та захисту державності. Хоча станом на 1917 рік українці...
    [Читать далее]

  • 02.04.2021
    Ярослав Мудрий (983 — 1054)

    Народився Ярослав Мудрий у 980-му році. Він був другим сином Володимира Великого, хрестителя Русі. Малого Ярослава охрестили під ім’ям Георгій....
    [Читать далее]

Комментарии запрещены.