Київ - столиця незалежної України
  • 17.03.2015
    Грузовые перевозки по Украине

    Для развития любой экономики страны, как и мира в целом, все более актуальным становится вопрос перемещения грузов. Организация и процесс доставки груза в пункт назначения, называется перевозкой грузов, или грузоперевозки. Важным...
    [Читать далее]

  • 01.07.2014
    Как забронировать гостиницу в Киеве?

    Если путешествуя по миру, вы решили отдать свое предпочтение Киеву, то вам нужно определиться в какой гостинице вы остановитесь, для этого воспользуйтесь бронированием гостиницы. Бронирование гостиниц сэкономит ваше время,...
    [Читать далее]

  • 13.04.2014
    Політична боротьба

    Політична боротьба на міському рівні впродовж 90-х pp. визначалася своїм драматизмом. У березні 1992 головою Київської міськдержадміністрації та представником Президента України в Києві став колишній голова Подільської...
    [Читать далее]

Последние публикации
Визначні пам'ятки Києва

Патона міст

Патона  міст

Зведений приблизно на місці колишнього наведення тимчасових наплавних мостів – "наводницької" переправи. Первісний проект капітального мосту складено^ще до війни, тоді ж влаштовано опори, збудовано один прогін. Німецькі окупанти підірвали опори, які вдалося відновити. Остаточне спорудження здійснено у повоєнні роки. Провідну роль в проектуванні та будівництві мосту відіграв Є.О. Патон. У складанні проекту брали участь також інженер В. Киреєнко, архітектори Б. Приймак, В. Ладний та ін. фахівці тресту "Проектстальконструкція", Ін-ту електрозварювання, "Київпроекту", Дніпропетр. з-ду ім. Бабушкіна. Довжина багатопрогінного моста 1543 м. Вперше в світі міст такого масштабу спорудили з суцільнозварних конструкцій. При будуванні застосовано раціональний спосіб монтажного стику між окремими блоками ("патонівський стик"), що значно полегшило зварювальний процес. В’їзд на міст з правого берега Дніпра оформлено пропілеями доричного ордера, а з лівого – двома колонами заввишки 10 м. На правому березі біля мосту влаштовано першу в Києві транспортну розв’язку за схемою "листя конюшини". Загальний вигляд мосту справляє враження монументальності й урочистості. Проїжджа частина – сталезалізобетонна, складається з металевих поперечних балок та монолітної залізобетонної плити. Перила прикрашено художнім чавунним литвом. Ширина проїжджої частини з трамвайними коліями – 21 м, бічні тротуари – завширшки 3 м, проїжджу частину відокремлено від тротуарів відбійниками. Урочистого відкриття, мосту відбулося 1953, в грудні того ж року міст названо ім’ям Є.О. Патона.

/>

Читайте так же:

    Комментарии запрещены.