Київ - столиця незалежної України
  • 27.03.2018
    Київська фортеця

    Київська фортеця — комплекс фортечних споруд ХVIII-XIX ст., розміщений на пагорбах високого правого берега Дніпра, обмежених з півночі Кловським яром, з півдня і заходу — схилами долини річки Либідь. Складається з кількох...
    [Читать далее]

  • 27.03.2018
    Києво-Печерська Лавра

    Києво-Печерська лавра — один з перших за часом заснування монастирів на Русі. Заснований в 1051 році при Ярославі Мудрому монахом Антонієм, родом з Любеча. Співзасновником Печерського монастиря став один з перших учнів...
    [Читать далее]

  • 27.03.2018
    Караїмська кенаса у Києві

    Караїмська кенаса в Києві була побудована в 1902 році за проектом архітектора Владислава Городецького. Гроші на будівництво цієї культової споруди виділили «тютюнові королі» — брати Коген. Соломон Коген у той час...
    [Читать далее]

Последние публикации

Патона міст

Патона  міст

Зведений приблизно на місці колишнього наведення тимчасових наплавних мостів — "наводницької" переправи. Первісний проект капітального мосту складено^ще до війни, тоді ж влаштовано опори, збудовано один прогін. Німецькі окупанти підірвали опори, які вдалося відновити. Остаточне спорудження здійснено у повоєнні роки. Провідну роль в проектуванні та будівництві мосту відіграв Є.О. Патон. У складанні проекту брали участь також інженер В. Киреєнко, архітектори Б. Приймак, В. Ладний та ін. фахівці тресту "Проектстальконструкція", Ін-ту електрозварювання, "Київпроекту", Дніпропетр. з-ду ім. Бабушкіна. Довжина багатопрогінного моста 1543 м. Вперше в світі міст такого масштабу спорудили з суцільнозварних конструкцій. При будуванні застосовано раціональний спосіб монтажного стику між окремими блоками ("патонівський стик"), що значно полегшило зварювальний процес. В’їзд на міст з правого берега Дніпра оформлено пропілеями доричного ордера, а з лівого — двома колонами заввишки 10 м. На правому березі біля мосту влаштовано першу в Києві транспортну розв’язку за схемою "листя конюшини". Загальний вигляд мосту справляє враження монументальності й урочистості. Проїжджа частина — сталезалізобетонна, складається з металевих поперечних балок та монолітної залізобетонної плити. Перила прикрашено художнім чавунним литвом. Ширина проїжджої частини з трамвайними коліями — 21 м, бічні тротуари — завширшки 3 м, проїжджу частину відокремлено від тротуарів відбійниками. Урочистого відкриття, мосту відбулося 1953, в грудні того ж року міст названо ім’ям Є.О. Патона.

/>

Комментарии запрещены.