Київ - столиця незалежної України
  • 13.08.2017
    Політична боротьба

    Політична боротьба на міському рівні впродовж 90-х pp. визначалася своїм драматизмом. У березні 1992 головою Київської міськдержадміністрації та представником Президента України в Києві став колишній голова Подільської...
    [Читать далее]

  • 13.08.2017
    Дзвіниця Дальніх печер

    Одна з найкращих барокових споруд XVIII ст. Закладена 1752, завершена у 1761. Будівельними роботами керував С.Д. Ковнір, автором проекту, імовірно, був П. Неєлов. Має 41 м у висоту; колись на ній висіло 9 дзвонів. Композицію споруди...
    [Читать далее]

  • 09.08.2017
    Інститутська вулиця

    Знаходиться в Липках і простягається від Хрещатика та Незалежності майдану, до Кловського узвозу. В давнину тут проходив Іванівський шлях від Лядської брами на південь, з’єднуючи старий Верхній Київ з Кловом і Печерськом....
    [Читать далее]

Последние публикации
Визначні пам'ятки Києва
Последние публикации

Патона міст

Патона  міст

Зведений приблизно на місці колишнього наведення тимчасових наплавних мостів — "наводницької" переправи. Первісний проект капітального мосту складено^ще до війни, тоді ж влаштовано опори, збудовано один прогін. Німецькі окупанти підірвали опори, які вдалося відновити. Остаточне спорудження здійснено у повоєнні роки. Провідну роль в проектуванні та будівництві мосту відіграв Є.О. Патон. У складанні проекту брали участь також інженер В. Киреєнко, архітектори Б. Приймак, В. Ладний та ін. фахівці тресту "Проектстальконструкція", Ін-ту електрозварювання, "Київпроекту", Дніпропетр. з-ду ім. Бабушкіна. Довжина багатопрогінного моста 1543 м. Вперше в світі міст такого масштабу спорудили з суцільнозварних конструкцій. При будуванні застосовано раціональний спосіб монтажного стику між окремими блоками ("патонівський стик"), що значно полегшило зварювальний процес. В’їзд на міст з правого берега Дніпра оформлено пропілеями доричного ордера, а з лівого — двома колонами заввишки 10 м. На правому березі біля мосту влаштовано першу в Києві транспортну розв’язку за схемою "листя конюшини". Загальний вигляд мосту справляє враження монументальності й урочистості. Проїжджа частина — сталезалізобетонна, складається з металевих поперечних балок та монолітної залізобетонної плити. Перила прикрашено художнім чавунним литвом. Ширина проїжджої частини з трамвайними коліями — 21 м, бічні тротуари — завширшки 3 м, проїжджу частину відокремлено від тротуарів відбійниками. Урочистого відкриття, мосту відбулося 1953, в грудні того ж року міст названо ім’ям Є.О. Патона.

/>

Комментарии запрещены.