Київ - столиця незалежної України
  • 21.09.2018
    Під панування Російської імперії

    Встав перед необхідністю вести боротьбу на кількох фронтах — з польськими та литовськими лицарями на заході, кримським ханом і турецьким султаном на півдні, — Хмельницький був змушений звернутися за військовою допомогою...
    [Читать далее]

  • 21.09.2018
    1362—1648 рр. Київ з Литвою та Польщею

    З другої половини XIV ст. Київ входить до складу Литовської держави, хоча формально залишається під владою Золотої Орди. У цей час спостерігається значний економічний підйом, але чисельність населення міста збільшується...
    [Читать далее]

  • 21.09.2018
    Київ під татаро-монголами

    Хан Батий, побачивши Київ з гори, що носить назву Батиєва, був вражений величчю і красою міста. 10 тижнів кияни героїчно боролися з незліченними військами Батия. Золоті Ворота виявилися їм не по зубах. [Читать далее]
    [Читать далее]

Последние публикации

Метро міст

Метро  міст

Споруджений приблизно на місці колишнього Миколаївського ланцюгового мосту та влаштованого на його руїнах у 20-х pp. XX ст. мосту їм. Є. Бош, знищеного під час Великої Вітчизняної війни.

Відкритий у листопаді 1965 разом з відрізком Свято-шино-Броварської лінії метрополітену між станціями "Дніпро" та "Дарниця". Довжина — 700 м, призначений для руху двох двосмугових потоків автотранспорту та траси метрополітену. Остаточний проект розробив авторський колектив на чолі з київ, інженером Г. Фуксом. Вперше в практиці мостобудування для багатопрогонної споруди було застосовано безрознорну арково-консольну схему. Окремі монтажні блоки вагою 82 т з’єднувалися за допомогою болтів, б опор у воді влаштовано на основі безкесонних фундаментів глибокого занурення. Вперше в СРСР розроблено і здійснено систему сіткового планування й управління виробництвом для всього комплексу мостобудівних робіт. В архітектурному вирішенні застосовано мотив пружної дуги.

На правому березі споруда починається від станції метро "Дніпро". Між її посадочною платформою та мостом вміщено вертикальні призматичні об’єми з скла й бетону (для недіючих додаткових виходів), які завершуються монументальними скульптурами "XX сторіччя" ("Труд" і "Мир"). На фасаді станції встановлено (1968) меморіальну дошку на честь воїнів-понтонерів, які 10 листопада 1943 навели й утримували тут понтонну переправу для військ 1-го Українського фронту. В 1985 біля мосту введено в дію естакаду з Дніпровського узвозу Набережне шосе.

/>

Комментарии запрещены.