Київ - столиця незалежної України
  • 17.03.2015
    Грузовые перевозки по Украине

    Для развития любой экономики страны, как и мира в целом, все более актуальным становится вопрос перемещения грузов. Организация и процесс доставки груза в пункт назначения, называется перевозкой грузов, или грузоперевозки. Важным...
    [Читать далее]

  • 01.07.2014
    Как забронировать гостиницу в Киеве?

    Если путешествуя по миру, вы решили отдать свое предпочтение Киеву, то вам нужно определиться в какой гостинице вы остановитесь, для этого воспользуйтесь бронированием гостиницы. Бронирование гостиниц сэкономит ваше время,...
    [Читать далее]

  • 13.04.2014
    Політична боротьба

    Політична боротьба на міському рівні впродовж 90-х pp. визначалася своїм драматизмом. У березні 1992 головою Київської міськдержадміністрації та представником Президента України в Києві став колишній голова Подільської...
    [Читать далее]

Последние публикации
Визначні пам'ятки Києва

Метро міст

Метро  міст

Споруджений приблизно на місці колишнього Миколаївського ланцюгового мосту та влаштованого на його руїнах у 20-х pp. XX ст. мосту їм. Є. Бош, знищеного під час Великої Вітчизняної війни.

Відкритий у листопаді 1965 разом з відрізком Свято-шино-Броварської лінії метрополітену між станціями "Дніпро" та "Дарниця". Довжина – 700 м, призначений для руху двох двосмугових потоків автотранспорту та траси метрополітену. Остаточний проект розробив авторський колектив на чолі з київ, інженером Г. Фуксом. Вперше в практиці мостобудування для багатопрогонної споруди було застосовано безрознорну арково-консольну схему. Окремі монтажні блоки вагою 82 т з’єднувалися за допомогою болтів, б опор у воді влаштовано на основі безкесонних фундаментів глибокого занурення. Вперше в СРСР розроблено і здійснено систему сіткового планування й управління виробництвом для всього комплексу мостобудівних робіт. В архітектурному вирішенні застосовано мотив пружної дуги.

На правому березі споруда починається від станції метро "Дніпро". Між її посадочною платформою та мостом вміщено вертикальні призматичні об’єми з скла й бетону (для недіючих додаткових виходів), які завершуються монументальними скульптурами "XX сторіччя" ("Труд" і "Мир"). На фасаді станції встановлено (1968) меморіальну дошку на честь воїнів-понтонерів, які 10 листопада 1943 навели й утримували тут понтонну переправу для військ 1-го Українського фронту. В 1985 біля мосту введено в дію естакаду з Дніпровського узвозу Набережне шосе.

/>

Читайте так же:

    Комментарии запрещены.