Київ - столиця незалежної України
  • 17.03.2015
    Грузовые перевозки по Украине

    Для развития любой экономики страны, как и мира в целом, все более актуальным становится вопрос перемещения грузов. Организация и процесс доставки груза в пункт назначения, называется перевозкой грузов, или грузоперевозки. Важным...
    [Читать далее]

  • 01.07.2014
    Как забронировать гостиницу в Киеве?

    Если путешествуя по миру, вы решили отдать свое предпочтение Киеву, то вам нужно определиться в какой гостинице вы остановитесь, для этого воспользуйтесь бронированием гостиницы. Бронирование гостиниц сэкономит ваше время,...
    [Читать далее]

  • 13.04.2014
    Політична боротьба

    Політична боротьба на міському рівні впродовж 90-х pp. визначалася своїм драматизмом. У березні 1992 головою Київської міськдержадміністрації та представником Президента України в Києві став колишній голова Подільської...
    [Читать далее]

Последние публикации
Визначні пам'ятки Києва

Московський міст

Московський  міст

Є частиною Північного автомобільного мостового переходу (загальна довжина 6,1 км), до якого входять також міст через рукав гирла Десни – Десенку (779 м), з’їзди до урочища Чорторий (о. Муромець), система шляхопроводів вздовж проспектів Червоних козаків та генерала Ватутіна. Довжина 773 м. Перехід споруджувався з 1970, рух відкрито в грудні 1976. Інженери-мостобудівники (головний інженер Г. Фукс) перекрили 300-метровий суднохідний прогін (на той час найдовший в СРСР) за допомогою вантової системи. Балку прогону утримують 6 пар вантів, що складаються з 352 канатів загальною довжиною 53 км, кожний з яких вміщує 91 сталеву оцинковану дротину діаметром 5 мм. Ванти спираються на А-подібний пілон заввишки 115 м, розміщений біля лівого берега. Вперше в світовій практиці мостобудування у великих масштабах було застосовано конвейєрно-тиловий монтаж, коли балка головного прольоту поступово насувається на тимчасові опори за допомогою горизонтальних домкратів (з кроком 50 м, загалом, було насунуто конструкцію довжиною 500 м і вагою 6,5 тис. т).

Правобережна частина мосту – естакада з прогонами по 63 м. В обох напрямках влаштовано по три транспортні смути, запроваджено тролейбусний рух. Асиметричне архітектурне вирішення мосту відповідає як умовам будівництва (фарватер наближений до лівого берегу), так і містобудівній ситуації (багатоповерхова забудова на правому березі та природна зона відпочинку – на лівому). Чіткий і пропорційний силует пілону став невід’ємною частцною дніпровського ландшафту.

/>

Читайте так же:

    Комментарии запрещены.