Київ - столиця незалежної України
  • 13.08.2017
    Політична боротьба

    Політична боротьба на міському рівні впродовж 90-х pp. визначалася своїм драматизмом. У березні 1992 головою Київської міськдержадміністрації та представником Президента України в Києві став колишній голова Подільської...
    [Читать далее]

  • 13.08.2017
    Дзвіниця Дальніх печер

    Одна з найкращих барокових споруд XVIII ст. Закладена 1752, завершена у 1761. Будівельними роботами керував С.Д. Ковнір, автором проекту, імовірно, був П. Неєлов. Має 41 м у висоту; колись на ній висіло 9 дзвонів. Композицію споруди...
    [Читать далее]

  • 09.08.2017
    Інститутська вулиця

    Знаходиться в Липках і простягається від Хрещатика та Незалежності майдану, до Кловського узвозу. В давнину тут проходив Іванівський шлях від Лядської брами на південь, з’єднуючи старий Верхній Київ з Кловом і Печерськом....
    [Читать далее]

Последние публикации
Визначні пам'ятки Києва
Последние публикации

Московський міст

Московський  міст

Є частиною Північного автомобільного мостового переходу (загальна довжина 6,1 км), до якого входять також міст через рукав гирла Десни — Десенку (779 м), з’їзди до урочища Чорторий (о. Муромець), система шляхопроводів вздовж проспектів Червоних козаків та генерала Ватутіна. Довжина 773 м. Перехід споруджувався з 1970, рух відкрито в грудні 1976. Інженери-мостобудівники (головний інженер Г. Фукс) перекрили 300-метровий суднохідний прогін (на той час найдовший в СРСР) за допомогою вантової системи. Балку прогону утримують 6 пар вантів, що складаються з 352 канатів загальною довжиною 53 км, кожний з яких вміщує 91 сталеву оцинковану дротину діаметром 5 мм. Ванти спираються на А-подібний пілон заввишки 115 м, розміщений біля лівого берега. Вперше в світовій практиці мостобудування у великих масштабах було застосовано конвейєрно-тиловий монтаж, коли балка головного прольоту поступово насувається на тимчасові опори за допомогою горизонтальних домкратів (з кроком 50 м, загалом, було насунуто конструкцію довжиною 500 м і вагою 6,5 тис. т).

Правобережна частина мосту — естакада з прогонами по 63 м. В обох напрямках влаштовано по три транспортні смути, запроваджено тролейбусний рух. Асиметричне архітектурне вирішення мосту відповідає як умовам будівництва (фарватер наближений до лівого берегу), так і містобудівній ситуації (багатоповерхова забудова на правому березі та природна зона відпочинку — на лівому). Чіткий і пропорційний силует пілону став невід’ємною частцною дніпровського ландшафту.

/>

Комментарии запрещены.