Дарницький залізничний міст

Дарницький  залізничний міст

Приблизно на цьому місці у нижній течії Дніпра діяв старий залізничний міст (інженер А. Струве, 1870). У 1943 був повністю знищений нацистами і не підлягав відбудові. Коли у листопаді 1943 місто було звільнене, виникла потреба у швидкому поновленні залізничної переправи, і будівельники Мостозагону № 2 за 13 діб, працюючи вдень і вночі під ворожими бомбами, спорудили тимчасовий низьководний переїзд для військових ешелонів. Невдовзі замість нього зведено висоководний тимчасовий залізничний міст. У 1949 поряд з цим місцем завершено будівництво двоколійного аркового Дарницького залізничного мосту (інженери І. Баренбойм, М. Руденко та ін.). Його опори виконувалися кесонним методом із застосуванням гідромеханізації та вперше у вітчизняному мостобудуванні у великих масштабах споруди над арками виконано із збірного залізобетону.