Київ - столиця незалежної України
  • 21.09.2018
    Під панування Російської імперії

    Встав перед необхідністю вести боротьбу на кількох фронтах — з польськими та литовськими лицарями на заході, кримським ханом і турецьким султаном на півдні, — Хмельницький був змушений звернутися за військовою допомогою...
    [Читать далее]

  • 21.09.2018
    1362—1648 рр. Київ з Литвою та Польщею

    З другої половини XIV ст. Київ входить до складу Литовської держави, хоча формально залишається під владою Золотої Орди. У цей час спостерігається значний економічний підйом, але чисельність населення міста збільшується...
    [Читать далее]

  • 21.09.2018
    Київ під татаро-монголами

    Хан Батий, побачивши Київ з гори, що носить назву Батиєва, був вражений величчю і красою міста. 10 тижнів кияни героїчно боролися з незліченними військами Батия. Золоті Ворота виявилися їм не по зубах. [Читать далее]
    [Читать далее]

Последние публикации

Дарницький залізничний міст

Дарницький  залізничний міст

Приблизно на цьому місці у нижній течії Дніпра діяв старий залізничний міст (інженер А. Струве, 1870). У 1943 був повністю знищений нацистами і не підлягав відбудові. Коли у листопаді 1943 місто було звільнене, виникла потреба у швидкому поновленні залізничної переправи, і будівельники Мостозагону № 2 за 13 діб, працюючи вдень і вночі під ворожими бомбами, спорудили тимчасовий низьководний переїзд для військових ешелонів. Невдовзі замість нього зведено висоководний тимчасовий залізничний міст. У 1949 поряд з цим місцем завершено будівництво двоколійного аркового Дарницького залізничного мосту (інженери І. Баренбойм, М. Руденко та ін.). Його опори виконувалися кесонним методом із застосуванням гідромеханізації та вперше у вітчизняному мостобудуванні у великих масштабах споруди над арками виконано із збірного залізобетону.

/>

Комментарии запрещены.