Київ - столиця незалежної України
  • 13.08.2017
    Політична боротьба

    Політична боротьба на міському рівні впродовж 90-х pp. визначалася своїм драматизмом. У березні 1992 головою Київської міськдержадміністрації та представником Президента України в Києві став колишній голова Подільської...
    [Читать далее]

  • 13.08.2017
    Дзвіниця Дальніх печер

    Одна з найкращих барокових споруд XVIII ст. Закладена 1752, завершена у 1761. Будівельними роботами керував С.Д. Ковнір, автором проекту, імовірно, був П. Неєлов. Має 41 м у висоту; колись на ній висіло 9 дзвонів. Композицію споруди...
    [Читать далее]

  • 09.08.2017
    Інститутська вулиця

    Знаходиться в Липках і простягається від Хрещатика та Незалежності майдану, до Кловського узвозу. В давнину тут проходив Іванівський шлях від Лядської брами на південь, з’єднуючи старий Верхній Київ з Кловом і Печерськом....
    [Читать далее]

Последние публикации
Визначні пам'ятки Києва
Последние публикации

Часи правління Миколи І

Часи  правління Миколи І

За часів правління Миколи І та в роки проведення Великих реформ Олександра II на київських підприємствах ще повністю переваж,їла ручна праця і воші мали характер мануфактур. Між тим промислова революція, пов’язана з використанням парових двиїу ні в, всередині XIX ст. "дійшла" і до Києва. Перші парові машини тут встановлено в 1848 на металообробному підприємстві Дехтярьових та стеариновому заводі Фінке. Тоді ж вони почали використовуватися і при будівництві ланцюгового мосту через Дніпро. У 50-х pp. їх вже встановлено на Києво-Межигірській фаянсовій фабриці, паровому млині, кількох лісопилках тощо.

Київський ярмарок був найбільшим на теренах України. На нього тисячами з’їздилася шляхта і купці. Найбільший його розквіт припадає на 20-30 pp. XIX ст., але поступово йому стали складати конкуренцію комерційні установи Одеси і Харкова. Пожвавлення промислового іі сільськогосподарського виробництв та торгівлі вимагало розвитку кредитно-фінансової системи. За умов відсутності державних банків, які фінансували б підприємництво, почався розвиток приватної банківської сфери, Вже з кінця XVIII ст. у Києві діяв громадський банк. У 30-40-х pp. XIX ст. велику роль на контрактових ярмарках міста відігравали бердичівські банкіри. В 1839 в місті відкрито контору Петербурзького комерційного банку, а I860 — відділення Державного банку.

Стратегічне значення Києва і зростання його виробничих потужностей викликали потребу в розвитку транспортного сполучення. Найважливішу роль в цьому відношенні до побудови залізниці відігравай річковий транспорт. Перший пароплав, яким до Києва доставляв різні будівельні матеріали, з’явився на Дніпрі 1823, а в 1835 тут виникло пароплавне акціонерне товариство..3авдяки швидкому розвитку пароплавства Київ у середині XIX ст. перетворився на справжній центр водного сполучення від Катеринослава до Смоленська. Це в свою чергу сприяло економічному зростанню міста.

/>

Комментарии запрещены.