Київ - столиця незалежної України
  • 21.09.2018
    Під панування Російської імперії

    Встав перед необхідністю вести боротьбу на кількох фронтах — з польськими та литовськими лицарями на заході, кримським ханом і турецьким султаном на півдні, — Хмельницький був змушений звернутися за військовою допомогою...
    [Читать далее]

  • 21.09.2018
    1362—1648 рр. Київ з Литвою та Польщею

    З другої половини XIV ст. Київ входить до складу Литовської держави, хоча формально залишається під владою Золотої Орди. У цей час спостерігається значний економічний підйом, але чисельність населення міста збільшується...
    [Читать далее]

  • 21.09.2018
    Київ під татаро-монголами

    Хан Батий, побачивши Київ з гори, що носить назву Батиєва, був вражений величчю і красою міста. 10 тижнів кияни героїчно боролися з незліченними військами Батия. Золоті Ворота виявилися їм не по зубах. [Читать далее]
    [Читать далее]

Последние публикации

Часи правління Миколи І

Часи  правління Миколи І

За часів правління Миколи І та в роки проведення Великих реформ Олександра II на київських підприємствах ще повністю переваж,їла ручна праця і воші мали характер мануфактур. Між тим промислова революція, пов’язана з використанням парових двиїу ні в, всередині XIX ст. "дійшла" і до Києва. Перші парові машини тут встановлено в 1848 на металообробному підприємстві Дехтярьових та стеариновому заводі Фінке. Тоді ж вони почали використовуватися і при будівництві ланцюгового мосту через Дніпро. У 50-х pp. їх вже встановлено на Києво-Межигірській фаянсовій фабриці, паровому млині, кількох лісопилках тощо.

Київський ярмарок був найбільшим на теренах України. На нього тисячами з’їздилася шляхта і купці. Найбільший його розквіт припадає на 20-30 pp. XIX ст., але поступово йому стали складати конкуренцію комерційні установи Одеси і Харкова. Пожвавлення промислового іі сільськогосподарського виробництв та торгівлі вимагало розвитку кредитно-фінансової системи. За умов відсутності державних банків, які фінансували б підприємництво, почався розвиток приватної банківської сфери, Вже з кінця XVIII ст. у Києві діяв громадський банк. У 30-40-х pp. XIX ст. велику роль на контрактових ярмарках міста відігравали бердичівські банкіри. В 1839 в місті відкрито контору Петербурзького комерційного банку, а I860 — відділення Державного банку.

Стратегічне значення Києва і зростання його виробничих потужностей викликали потребу в розвитку транспортного сполучення. Найважливішу роль в цьому відношенні до побудови залізниці відігравай річковий транспорт. Перший пароплав, яким до Києва доставляв різні будівельні матеріали, з’явився на Дніпрі 1823, а в 1835 тут виникло пароплавне акціонерне товариство..3авдяки швидкому розвитку пароплавства Київ у середині XIX ст. перетворився на справжній центр водного сполучення від Катеринослава до Смоленська. Це в свою чергу сприяло економічному зростанню міста.

/>

Комментарии запрещены.