Київ - столиця незалежної України
  • 27.03.2018
    Київська фортеця

    Київська фортеця — комплекс фортечних споруд ХVIII-XIX ст., розміщений на пагорбах високого правого берега Дніпра, обмежених з півночі Кловським яром, з півдня і заходу — схилами долини річки Либідь. Складається з кількох...
    [Читать далее]

  • 27.03.2018
    Києво-Печерська Лавра

    Києво-Печерська лавра — один з перших за часом заснування монастирів на Русі. Заснований в 1051 році при Ярославі Мудрому монахом Антонієм, родом з Любеча. Співзасновником Печерського монастиря став один з перших учнів...
    [Читать далее]

  • 27.03.2018
    Караїмська кенаса у Києві

    Караїмська кенаса в Києві була побудована в 1902 році за проектом архітектора Владислава Городецького. Гроші на будівництво цієї культової споруди виділили «тютюнові королі» — брати Коген. Соломон Коген у той час...
    [Читать далее]

Последние публикации

Часи правління Миколи І

Часи  правління Миколи І

За часів правління Миколи І та в роки проведення Великих реформ Олександра II на київських підприємствах ще повністю переваж,їла ручна праця і воші мали характер мануфактур. Між тим промислова революція, пов’язана з використанням парових двиїу ні в, всередині XIX ст. "дійшла" і до Києва. Перші парові машини тут встановлено в 1848 на металообробному підприємстві Дехтярьових та стеариновому заводі Фінке. Тоді ж вони почали використовуватися і при будівництві ланцюгового мосту через Дніпро. У 50-х pp. їх вже встановлено на Києво-Межигірській фаянсовій фабриці, паровому млині, кількох лісопилках тощо.

Київський ярмарок був найбільшим на теренах України. На нього тисячами з’їздилася шляхта і купці. Найбільший його розквіт припадає на 20-30 pp. XIX ст., але поступово йому стали складати конкуренцію комерційні установи Одеси і Харкова. Пожвавлення промислового іі сільськогосподарського виробництв та торгівлі вимагало розвитку кредитно-фінансової системи. За умов відсутності державних банків, які фінансували б підприємництво, почався розвиток приватної банківської сфери, Вже з кінця XVIII ст. у Києві діяв громадський банк. У 30-40-х pp. XIX ст. велику роль на контрактових ярмарках міста відігравали бердичівські банкіри. В 1839 в місті відкрито контору Петербурзького комерційного банку, а I860 — відділення Державного банку.

Стратегічне значення Києва і зростання його виробничих потужностей викликали потребу в розвитку транспортного сполучення. Найважливішу роль в цьому відношенні до побудови залізниці відігравай річковий транспорт. Перший пароплав, яким до Києва доставляв різні будівельні матеріали, з’явився на Дніпрі 1823, а в 1835 тут виникло пароплавне акціонерне товариство..3авдяки швидкому розвитку пароплавства Київ у середині XIX ст. перетворився на справжній центр водного сполучення від Катеринослава до Смоленська. Це в свою чергу сприяло економічному зростанню міста.

/>

Комментарии запрещены.