Київ - столиця незалежної України
  • 27.03.2018
    Київська фортеця

    Київська фортеця — комплекс фортечних споруд ХVIII-XIX ст., розміщений на пагорбах високого правого берега Дніпра, обмежених з півночі Кловським яром, з півдня і заходу — схилами долини річки Либідь. Складається з кількох...
    [Читать далее]

  • 27.03.2018
    Києво-Печерська Лавра

    Києво-Печерська лавра — один з перших за часом заснування монастирів на Русі. Заснований в 1051 році при Ярославі Мудрому монахом Антонієм, родом з Любеча. Співзасновником Печерського монастиря став один з перших учнів...
    [Читать далее]

  • 27.03.2018
    Караїмська кенаса у Києві

    Караїмська кенаса в Києві була побудована в 1902 році за проектом архітектора Владислава Городецького. Гроші на будівництво цієї культової споруди виділили «тютюнові королі» — брати Коген. Соломон Коген у той час...
    [Читать далее]

Последние публикации

Фунікулер

Фунікулер

(Михайлівський електричний канатний . підйом). Споруджений з ініціативи і коштом товариства Київської міської залізниці як ефективний спосіб скорочення шляху з Верхнього міста на Поділ. Рейковий шлях для вагончиків Ф. пролягав частково по землі, частково — по залізобетонних опорах. Загальне технічне рішення і трасування Михайлівського підйому розробив інженер А. Абрахамсон, верхній і нижній павільйони спроектував архітектор О. Баришніков, питання залізобетонних шляхових конструкцій вирішував інженер М. П’ятницький. Значну частину обладнання було придбано у Швейцарії. Фунікулер почав діяти з травня 1905. Довжина шляху становила193 м. З міркувань економії трасу не було доведено до фронту щільно забудованої Олександрівської вул. (тепер вул. Сагайдачного), вона закінчувалася на вільній ділянці по вул. Боричів узвіз. 6.

За радянських часів Ф. неодноразово реконструювався. В 1928, після націоналізації садиб по нинішній вул. Сагайдачного, трасу продовжено на 38 м і виведено в тил ділянки по вул. Сагайдачного, 13. Таким чином, пасажири Ф. дістали можливість прямого виходу на цю вулицю. Оформлення нижнього павільйону було відсутнє: вхід здійснювався через підворіття ділянки № 13. В 1958 встановлено нове обладнання Ф.

Найбільш значні роботи проводилися на початку 80-х pp. XX ст. (завершені 1984) — було оновлено рейковий шлях з конструкціями, побудовано мові станційні приміщення, замінено устаткування і вагони. Водночас знесено майже всі будинки до рогу вулиці Сагайдачного і Боричевого узвозу. Реконструкція проводилася за проектом архітекторів Я. Віга, В. Єжова та ін. Оригінальністю відрізняється архітектурне рішення нової нижньої станції, засноване на своєрідному композиційному прийомі "крокуючих" по рельєфу арок. Реконструкція Ф. супроводжувалася благоустроєм прилеглої території.

/>

Комментарии запрещены.