Південний міст

Південний  міст

Є основною ланкою Південного мостового переходу (8,8 км), до складу якого входять також правобережна естакада зі складною багатоярусною транспортною розв’язкою та лівобережна траса на земляному насипу. Довжина – 1300 м, Будівництво велося з 1982, експлуатацію розпочато 1990. Головний інженер проекту – Г. Фукс, головний архітектор – О. Гаврилов. Міст спирається на 15 опор, влаштованих із застосуванням опускних збірно-монолітних колодязів та буропабивних паль. Більшість прогонів мосту виготовлено з залізобетону. Головний суднохідний прогін завдовжки 270 м споруджено з сталевих конструкцій, утримується за допомогою системи численних паралельних вант на основі 112-мет-рового двоколонного залізобетонного пілону, зведеного на південному краї о. Великий. Міст призначено для двох трисмугових потоків автотранспорту та осьової траси метрополітену Сирецько-Печерської лінії. З’єднав зручним транспортним сполученням із Правобережжям великі житлові масиви на лівому березі Дніпра – Осокорки, Позняки, Харківський, перебрав на себе транзитний рух.