“Вочевидь, вплинуло блокування кордону”. В Україні впали продажі нових авто

Українці у листопаді придбали близько 5 400 нових легкових авто. Порівняно з жовтнем 2023 року реєстрації нових легковиків зменшились на 6%, повідомляє Укравтопром.

“Вочевидь вплинуло блокування кордону польськими перевізниками, через що строки доставлення машин в Україну збільшилися, відповідно й очікування авто споживачами”, – пояснили в асоціації.

У порівнянні з листопадом минулого року ринок збільшився на 74%.

Найпопулярнішою маркою на ринку нових легкових авто залишається Toyota (854 нових авто цієї марки зареєстрували за місяць).

“Відносно жовтня поточного року, продажі нових Toyota зменшились на 8%, але зросли на 22% порівняно з листопадом 2022 року”, – додали в Укравтопромі.

Далі йде Skoda (517 шт., +8% до жовтня; +90% до листопада 2022 року).

Також у топ-3 Volkswagen – 476 шт. (-17%; +266%).

Окрім цього, до топ-10 місяця потрапили: Renault – 383 од., Nissan – 309 од., BMW – 253 од., Mercedez-Benz – 222 од., Mazda – 189 од., Suzuki – 180 од., Citroen – 178 од.

Водночас титул бестселера місяця отримав кросовер Renault Duster. Протягом місяця свої перші номерні знаки отримали 355 авто цієї моделі.

Загалом за 11 місяців 2023 року українці придбали 55 000 нових легкових авто, що на 61% більше, ніж за аналогічний період 2022 року.